سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت ثبت نام سرباز معلم 98

مشمولان عزیز همانطور که خود می دانید طرح سرباز معلم یک طرح مفید و کاربردی است در راستای استفاده ای از تحصیلات علمی دانشجوی مشمول سربازان معلم پس از نهایی شدن ثبت نام چند ماه مانده به شروع سال تحصیلی برای آموزش اعزام می شوند‌.طبق آیین ­نامه ثبت ­نام و گرفتن امریه سربازی سرباز معلمان در بدو ورود دو نوع آموزش دارند: بخش اول آموزش های عمومی نظامی که توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران اجرا می گردد؛ بخش دوم شامل آموزش های لازم جهت تدریس همچون شیوه تدریس و مدیریت کلاس، سنجش و ارزشیابی و ... است.لذا شما عزیزان در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کرده و از راهنمایی مشاوران با مرکز سامانه صدای مشاور تجربه بهره مند شوید .

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

جزئیات شرایط سرباز معلم شدن مشمولان

وزارت آموزش و پرورش مطابق سهمیه ابلاغی از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌تواند سالیانه تعدادی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی را به عنوان سرباز معلم جذب کند. این گروه از مشمولان خدمت وظیفه عمومی بعد از گذراندن دوره آموزشی، به وزارت آموزش و پرورش برای خدمت اختصاص داده می‌شوند.مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون و مقرراتی در خصوص استخدام سرباز معلمان در آموزش و پرورش وجود ندارد. تنها اقدامی که می‌توان برای این دسته از افراد داشت این است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و در صورتی که حد نصاب علمی را کسب کنند، در بخش مصاحبه در برخی آیتم‌‌ها، سوابق آموزشی آنها لحاظ می‌شود.

شرایط جذب سرباز معلمان

بر این اساس داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور باشد ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند. وزارت آموزش و پرورش بخش‌نامه جذب سرباز معلمان(امریه سربازی) برای سال تحصیلی 97-98 را ابلاغ کرد. در این بخشنامه آمده است: داوطلبین واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور 98 باشد، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.جذب و به کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس (برابر طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور) انجام گیرد. اداره کل آموزش و پرورش استان مکلف است براساس اعلام نیاز مناطق واولویت‌های تخصیص نیرو مراحل جذب و به کارگیری سرباز معلمان را انجام دهد.

ضمن تامین بخشی از نیروی مورد نیاز مدارس استثنایی از پذیرش رشته‌های پیراپزشکی (ارتوپدی، فوریت‌های پزشکی و...) خودداری شود.جذب و به کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.


جذب سرباز معلم صرفا از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس انجام می‌شود و اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی مطابق سهمیه تخصیصی در تاریخ 29 اردیبهشت 98به حوزه ستادی ارسال خواهد شد.داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت، همچنین فرم پرسش‌نامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند (با تایید اداره کل آموزش و پرورش استان)مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه 2 سال تمام است بنابراین مشمولین انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود.ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچ‌گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند.

 

مشمولان طرح سرباز معلم

مشمولان طرح سرباز معلم در سال که دارای برگه آماده‌ به‌ خدمت در ماه‌های اسفند سال 1396 و اردیبهشت سال 1397 می‌باشند باید برای تمدید تاریخ اعزام خود اقدام نمایند. وی نیز اضافه کرد که تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان به یکم تیرماه 97 تغییر کرده و مشمولین می‌بایست با در دست داشتن گواهی اعلام نیاز از اداره کل آموزش‌وپرورش استان یا شهرستان محل سکونت خود برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به اداره پلیس +10 مراجعه و ثبت درخواست نمایند.




 جذب و به کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس های درس واحدهای آموزشی مناطق کم تر توسعه یافته امکان پذیر است، لذا به کارگیری افراد مذکور در قسمت های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ گونه مجوز قانونی ندارد.فهرست و مدارک افراد حائز شرایط و امتیاز لازم بلافاصله و به صورت روزانه حداکثر تا تاریخ 11 اردیبهشت 98در اختیار هسته گزینش استان قرار گرفته و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی حداکثر تا تاریخ 27 اردیبهشت 98انجام شود. 
جهت حفظ سهمیه جذب استان حتی المکان اعلام نظر گزینش قبل از اعلام اسامی پذیرفته شدگان به حوزه ستادی انجام شود. بدیهی است پس از ارسال اسامی به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا هیچ گونه جذب جدید و جایگزین امکان پذیر نخواهد بود. 
جذب سرباز معلم صرفا از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس انجام می شود و اسامی پذیرفته شدگان نهایی مطابق سهمیه تخصیصی در تاریخ 29 اردیبهشت 98به حوزه ستادی ارسال خواهد شد.



مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه 2 سال تمام است بنابراین مشمولین انتخاب می شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود.ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچ گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی کند.اعزام افراد به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ اول تیر 98 انجام خواهد شد.
درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته اند از لیست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند. بنابراین متقاضیان باید در فرجه ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام کنند.

 

دوستان عزیز همیشه همراه سایت نظام وظیفه برای جدید ترین اخبار خدمت سربازی کانال ما را در تلگرام دنبال کنید همچنین برای اخرین وضعیت خرید خدمت سربازی می توانید به شماره 9090971611 تماس حاصل نمایید.

 منبع:سایت ثبت نام سرباز معلم 98

 

 

 

 

 

 

استعلام وضعیت نظام وظیفه-کد سخا نظام وظیفه-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 97 -وضعیت نظام وظیفه|سامانه سخا نظام وظیفه-سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه تهران -درگاه نظام وظیفه نظام وظیفه و سربازی -کد سخا نظام وظیفه چند رقم است؟-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی -نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی  -مراحل خروج از کشور دانشجویان -ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97 - زمان آزمون نظام مهندسی 97 نوبت دوم -مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -شرایط خرید سربازی  -مشاوره انلاین نظام وظیفه -سامانه سخا نیروی انتظامی - شرایط خرید خدمت سربازی -امریه-مهلت ثبت نام لاتاری 2020 -امریه شرکت نفت -امریه وزارت علوم -خرید خدمت سربازیدانشگاه اطلاعات و امنیت ملی - ایثارگران ارتش - تکمیل ظرفیت 97 -لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش -پیگیری محل اعزام به خدمتتخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه- کارت ایثارگری به چه کسانی تعلق میگیرد-

 معافیت تحصیلی -مدارک لازم برای ویزا کربلا کارت ایثارگری -زمان آزمون نظام مهندسی 97 -خرید خدمت سربازی-تلفن پاسخگویی سازمان نظام وظیفهنظام وظیفه-

درگاه خدمات الکترونیک نظام وظیفه و سربازی-مشاوره نظام وظیفه-خروج از کشور مشمولین-اعزام به خدمتوضعیت نظام وظیفه-معافیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97