سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان خرید حق بیمه سربازی سال 98

زمان خرید حق بیمه سربازی

مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه خرید قسطی بیمه سربازی به دلیل برخی از مشکلات انجام نمی‌شود، بیان داشت: هر فردی که قبل از خدمت سربازی بیمه‌ شده تأمین اجتماعی نبوده می‌تواند پس از خدمت مدت زمان بیمه پردازی را خریداری کند.بیمه شدگان می‌توانند برای پذیرش مدت خدمت نظام وظیفه هر زمانی که تمایل دارند به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند اما باید توجه داشته باشند که هر چه برای این منظور دیرتر اقدام کنند به دلیل افزایش سطح دستمزدها مبنای کسر حق بیمه میزان مبلغی که باید پرداخت کنند بیشتر خواهد شد.مشمولین عزیز در این مقاله در خصوص زمان خرید حق بیمه سربازی نوشته ایم و امیدواریم مطالب مورد رضایت و توجه شما عزیزان باشد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و از اطلاعات مشاوران بهره مند شوید.

 

        ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,

 

بیمه سربازی چیست؟

پس از اتمام دوره سربازی اهداف افراد برای گذران زندگی متفاوت است. برخی از افراد به خدمت رفته تا بتوانند پس از آن از کشور مهاجرت کنند. بعضی از افراد نیز هیچ تمایلی برای کار در شرکت های خصوصی و دولتی نداشته و می خواهند به کار آزاد مشغول شوند. معمولاً بیمه سربازی برای این دو دسته اهمیت چندانی ندارد؛ اما خیلی از افراد پس از اتمام دوره سربازی در نظر دارند که در شرکت های دولتی یا خصوصی استخدام شوند؛ برای این دسته افراد بیمه سربازی اهمیت زیادی دارد زیرا در این صورت دو سال زود تر بازنشسته خواهند شد.





مبلغ حق بیمه متعلقه مدت خدمت سربازی حداکثر در 12 قسط ماهانه قابل تقسیط است که بیمه شده در صورت عدم توانایی پرداخت یکجای حق بیمه می تواند در مهلت مقرر نسبت به ارایه درخواست تقسیط بدهی اقدام کند. احتساب سوابق مذکور وبهره مندی از مزایای قانونی آن نزد سازمان تأمین اجتماعی منوط به پرداخت کامل حق بیمه در مهلت تعیین شده خواهد بود.

دوران خدمت سربازی کلیه بیمه‌ شدگان جزو سوابق بیمه‌ای آنان محسوب  می‌شود

1- رابطه بیمه‌ای فرد با سازمان برقرار باشد.

2- حق‌بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد.

3-  بیمه‌شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل دو سال سابقه پرداخت حق‌بیمه داشته باشد.

4- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد.

 

وضعیت سربازی افراد طبق قوانین و مقررات در حال اجرا به دو شکل زیر است:

کسانی که مدت سربازی آنها قبل از تاریخ 30/1/1383 بوده است، چنانچه قبل از اعزام به خدمت سربازی در کارگاه‌های مشمول قانون کار سابقه داشته و حق‌بیمه آن را به سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت کرده باشند، طبق ماده 95 قانون تامین‌اجتماعی که «مدت خدمت وظیفه مشمولین قانون تامین‌اجتماعی پس از پایان خدمت و اشتغال مجدد در موسسات مشمول قانون مذکور را جزو سابقه پرداخت حق‌بیمه آنها منظور کرده است» مدت خدمت نظام‌وظیفه آنها جزو سابقه‌شان محسوب می‌شود و از این بابت مبلغی از آنها دریافت نمی‌شود.اگر میخواهید در خصوص بیمه سربازی اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید.

پرداخت حق بیمه سربازی

بیمه سربازی و میزان حق بیمه می بایست مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی باشد. سازمان تأمین اجتماعی برای قبول دو سال خدمت سربازی پرداخت مبالغی را در نظر گرفته است که این مبالغ با توجه به سال پایان خدمت و درخواست خرید بیمه سربازی متفاوت است. سربازان معمولاً در دوران خدمت خود هیچ حق بیمه ای پرداخت نمی کنند و از سازمان وظیفه حقوق نیز دریافت می کنند پس احتمالاً به همین دلیل برای دریافت این بیمه پول دریافت می شود.

یکی دیگر از دلایلی که مزید علت بر دریافت پول می باشد داشتن دفترچه بیمه خدمات درمانی در دوران خدمت است. در طول مدت خدمت، سربازان می توانند با مراجعه به بیمارستان های طرف قرارداد نیرو های مسلح از خدمات تخصصی و عمومی پزشکی بهره‌مند شوند. در نتیجه پرداخت هزینه برای محسوب شدن حق بیمه دوران خدمت برای جبران این امکانات و عدم پرداخت حق بیمه بوده و منطقی است.


  استعلام وضعیت نظام وظیفه-کد سخا نظام وظیفه-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 97 -وضعیت نظام وظیفه|سامانه سخا نظام وظیفه-سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه تهران -درگاه نظام وظیفه نظام وظیفه و سربازی -کد سخا نظام وظیفه چند رقم است؟-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی -نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی  -مراحل خروج از کشور دانشجویان -ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97 - زمان آزمون نظام مهندسی 97 نوبت دوم -مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -شرایط خرید سربازی  -مشاوره انلاین نظام وظیفه -سامانه سخا نیروی انتظامی - شرایط خرید خدمت سربازی -امریه-مهلت ثبت نام لاتاری 2020 -امریه شرکت نفت -امریه وزارت علوم -خرید سربازی در سال 98دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی - ایثارگران ارتش - تکمیل ظرفیت 97 -لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش -پیگیری محل اعزام به خدمتتخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه- کارت ایثارگری به چه کسانی تعلق میگیرد- معافیت تحصیلی -مدارک لازم برای ویزا کربلا کارت ایثارگری -زمان آزمون نظام مهندسی 97 -خرید خدمت -تلفن پاسخگویی سازمان نظام وظیفهنظام وظیفه-درگاه خدمات الکترونیک نظام وظیفه و سربازی-مشاوره نظام وظیفه-خروج از کشور مشمولین-اعزام به خدمتوضعیت نظام وظیفه-معافیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی