سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصحیح دفترچه نظام وظیفه 98 99

اصلاحات دفترچه خدمت سربازی در سال 97

 

سالیانه تعداد قابل ملاحظه ای از جوانان عزیز کشورمان که در سن مشمولیت قرار می گیرند برای اعزام به خدمت دریافت انواع معافیت و مجوز خروج از کشور و به طور کلی تعیین و تکلیف وضع مشمولیت به یکی از مراکز وظیفه عمومی یا تحت نظارت آن در سراسر کشور مراجعه می نماینددر همین ساعت در همین راستا به منظور آگاهی جوانان عزیز به قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی اطلاع از ضوابط اعزام خدمت شرایط انواع معافیت ها و به طور کلی امور مربوط به مشمولان این سازمان تاکنون در سیزده دوره اقدام به چاپ و توزیع دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی که حاوی اطلاعات مفیدی در این ارتباط می باشند نموده و اینکه چاپ چهاردهم دفترچه راهنما تقویم حضور میگردد. مشمولین عزیز میتوانند جهت کسب اطلاعات در خصوص آخرین اصلاحات دفترچه خدمت سربازی در سال 97  از مشاورین متخصص سامانه صدای مشاور کمک بگیرند

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

اصلاحات دفترچه امریه خدمت سربازی در سال 97

 

 

با توجه به اینکه مشمولین خدمت سربازی علاقه ی زیادی دارند که دوران خدمت سربازی خود را به صورت امریه سپری کنند.به دنبال کسب اطلاعات در خصوص شرایط پذیرش امریه خدمت سربازی و.... میباشند.مشمولین عزیز میتوانند با دانلود دفترچه امریه خدمت سربازی اطلاعات جامع و کاملی در خصوص همه موارد مربوط به امریه خدمت سربازی کسب کنند. ما در این مقاله اطلاعاتی که دفترچه در اختیار مشمولین عزیز قرار میدهد را تا حدودی ذکر میکنیم اما مشمولان خدمت سربازی میتوانند جهت پاسخ تمامی سوالات خود با مشاورین مرکزمشاوره نظام وظیفه تماس حاصل فرمایند

اولین اقدام جهت گرفتن امریه خدمت سربازی داشتن شرایط عمومی گرفتن امریه خدمت سربازی میباشد افرادی که هریک از شرایط زیر را داشته باشند برای ارگان های مختلف در اولویت جذب سرباز امریه قرار میگیرند:


1- افرادی که متاهل هستند.
2- افرادی که خانواده شهید، جانباز و ایثارگر هستند.
3- افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.
4- افرادی که سرپرست خانوار هستند.
5- افرادی که معاف از رزم هستند.
توجه داشته باشید که برای تمام ارگان هایی که سرباز امریه جذب میکنند این فاکتور ها حائز اهمیت است.
اما امکان پذیرش افرادی که هیچ یک از فاکتور های بالا را ندارند نیز وجود دارد ولی با اولویت کمتر!

دومین اقدام ابتدا چک کنید شرایط 5 گانه (در ادامه آمده است) را دارید یا خیر اگر شرایط را ندارید به لیست سازمان های بدون شرایط مراجعه کنید
دومین اقدام لیست سازمانهای امریه گیر را یادداشت کنید. فراموش نکنید شما با اصلی ترین سازمان طرف هستید مثلا برای ثبت اسناد با سازمان ثبت اسناد کل کشور طرف اداری هستید و در اولویت دوم با سازمان ثبت اسناد استان و …


سومین اقدام بطور حضوری یا تلفنی (ترجیحا حضوری) به سازمانها مراجعه کنید. اگه تهران هستید به سازمان اصلی و اگر شهرستان تشریف دارید به سازمان استان مراجعه نموده و از بخش کارگزینی یا نیروی انسانی بپرسید که برای چه ماه هایی سهمیه امریه دارند .

چهارمین اقدام اگه هنوز دفترچه پست نکردید سعی کنید در زمانی پست کنید که با ماه اعلام شده توسط سازمان متناسب باشد. البته در صورت لزوم امکان درخواست تعویق و تعجیل تاریخ اعزام هم وجود دارد .

 

  اصلاحات دفترچه کسری خدمت سربازی

مشمولین عزیزی که تمایل به گرفتن کسری خدمت دارند .میبایست به ترتیب تمامی اقدامات لازم را جهت گرفتن کسری خدمت سربازی انجام دهند اما متاسفانه مشمولین خدمت سربازی به دلیل نداشتن اطلاعات کامل و جامع و موثق در خصوص چگونگی گرفتن کسر ی خدمت سربازی موفق نمیشوند.ما در این مقاله یه سری از شرایط لازم جهت گرفتن کسری خدمت سربازی و مراحل گرفتن کسری خدمت سربازی را ذکر میکنم.اولین اقدام لازم جهت گرفتن کسری خدمت سربازی تهیه و دانلود دفترچه کسری خدمت سربازی میباشد زیرا در دفترچه کسری خدمت سربازی اطلاعات لازم در خصوص مواردی چون :1)شرایط گرفتن کسری خدمت سربارزی 2)انواع کسری خدمت سربازی 3)مدارک لازم جهت گرفتن کسری خدمت سربازی و .... را در اختیار مشولان قرار میدهد.مشمولین میتوانند جهت کسب اطلاعت جامع و کامل در خصوص همه موارد مربوط به کسری خدمت سربازی و .. از راهنمایی مشاورین متخصص مرکز مشاوره نظام وظیفه استفاده کنند و پاسخ تمامی سوالات خود را بیایند

جوانان وقتی به سنی می رسند که مشمول خدمت سربازی می شوند به دنبال راه های فرار هستند که 2 سال از مهم ترین دوران زندگی خود را تلف نکنند. سازمان نظام وظیفه با توجه به بالا رفتن سن جوانان راه کار هایی ارائه داده است جهت آسان تر کردن و کوتاه تر کردن دوران خدمت سربازی یکی ازین راه کارها, کسری خدمت سربازی میباشد.بسیاری از مشمولین خدمت سربازی به دنبال روش هایی هستن که بتوانند دوران خدمت سربازی خود را از این طریق کاهش دهند اما متاسفانه به علت نداشتن اطلاعات کافی در این را ه موفق نمی شوند .مشمولن میباست اطلاعات کافی در خصوص نحوه گرفتن کسری خدمت و انواع کسری خدمت سربازی و دانلود قوانین کسری خدمت سربازی.. را داشته باشند مرکز مشاوره نظام وظیفه (سامانه صدای مشاور) با مشاورین متخصص خود راهنمای مناسبی برای سوالات مشمولین خدمت سربازی میباشند.مشمولین عزیز جهت کسب اطلات کامل در خصوص نحوه گرفتن ??  کسری خدمت سربازی ?? کلیک کنید.

مشمولین خدمت سربازی از روش های مختلف و راه های مختلفی می توانند کسری خدمت بگیرند و مدت خدمت سربازی خود را کاهش دهند اما میبایست اطلاعات کافی در خصوص نحوه گرفتن کسری خدمت سربازی داشته باشند سامانه صدای مشاور راهنمای مناسبی برای مشمولین خدمت سربازی میباشد انواع کسری خدمت سربازی عبارت است از :

  1. کسر خدمت ایثارگری
  2. کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیردرگیر، مناطق عملیاتی مناطق محروم و بد آب‌وهوا (کاهش زمان خدمت به 19 ماه) و همچنین خدمت کارکنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر (کاهش زمان خدمت به 18 ماه)
  3. کسر خدمت جبهه پدر(مشاوره کسری خدمت سربازی جبهه پدر 96)
  4. کسری خدمت فرزند
  5. کسر خدمت نخبگان؛ کسر به میزان 2ماه تا کل مدت خدمت

 

  اصلاحات دفترچه معافیت خدمت سربازی

 

یکی از روش های قانونی کاهش مدت خدمت خدمت سربازی و یا نرفتن به خدمت سربازی استفاده از معافیت ها میباشد .معافیت ها انواع مختلفی دارد که شرایط گرفتن هر کدام با دیگری متفاوت میباشد زیرا قوانین و تبصره های آنها با هم متفاوت میباشند.اولین اقدامی که مشمولین خدمت سربازی میبایست جهت گرفتن معافیت خدمت سربازی انجام دهند اطلاع از قوانین معافیت خدمت سربازی میباشد بنابر این اکثر مشمولین عزیز به دنبال دانلود قوانین معافیت خدمت سربازی میباشند که ما در این مقاله با کمک مشاورین متخصص مرکز مشاوره نظام وظیفه توضیحاتی در خصوص این قوانین ذکر خواهیم کرد.با توجه به گستردگی قوانین و مقررات مربوط به خدمت سربازی مشمولین عزیز در صورتی که دچار ابهاماتی در خصوص خدمت سربازی شدند میتوانند از راهنمایی های مشاورین متخصص مرکز مشاوره نظام وظیفه استفاده کنند

 

اصلاحات دفترچه خرید خدمت سربازی

 

تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.قیمت های خرید خدمت سربازی بر اسا مدرک تحصیلی عبارت است از:

1 ) زیردیپلم 100.000.000 ریال
2 ) دیپلم 150.000.000 ریال
3 )فوق دیپلم 200.000.000 ریال
4 )لیسانس 250.000.000 ریال
5 )فوق لیسانس 300.000.000 ریال
6 )دکترای پزشکی 350.000.000 ریال
7 )دکترای غیرپزشکی 400.000.000 ریال
8 )پزشکان متخصص و بالاتر 500.000.000 ریال


 در این بند همچنین توضیحاتی به عنوان مشخص کننده ضوابط اعمال جریمه و تخفیف برای مبالغ فوق در نظر گرفته شده است که طبق قانون عبارتند از:
1, به ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال، ده‌درصد (100%) به مبالغ جریمه پایه اضافه و مدت غیبت بیش از شش‌ماه، یکسال محسوب می‌شود.
2, برای مشمولان متأهل، پنج‌درصد(5%) و برای مشمولان دارای فرزند نیز به‌ازای هر فرزند، پنج‌درصد(55%) از مجموع مبلغ جریمه کسر می‌شود.
 به بیان دیگر همانطور که از مواد فوق استنباط می شود قانون گذار، حد سنی یا شرایط سنی برای استفاده کننده از این قانون در نظر نگرفته و مشمولان این قانون می توانند بدون در نظر گرفتن شرط سنی در گروه های پایه تحصیلی نسبت به استفاده از قانون اقدام کنند.

 

.

 منبع:اصلاحات دفترچه خدمت سربازی در سال 97

 

دفترچه سربازی ?? دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق سربازان-نحوه ارسال و