سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت مطالعه نفرات برتر کنکور چقدر است؟

ساعت مطالعه نفرات برتر کنکور چقدر است؟

 

 

نتیجه تصویری برای بهترین برنامه ریزی برای کنکور

 

 

همراهان عزیز باید توجه داشته باشید که کمیت ساعت مطالعه مهم هست اما کمیت باید همراه با کیفیت باشه و ساعت مطالعه ای که دارید باید مفید واقع بشه و به زمان های پرت تبدیل نشه. خیلی از شما دوست دارین بدونین ساعت مطالعه نفرات برتر کنکور چقدر بوده که تونستن موفقیت بزرگی تو این آزمون بزرگ بدست بیارن. ما تو این مطلب سعی میکنیم ساعت مطالعه نفرات برتر کنکور رو به شما از زبان خود رتبه های برتر بیان کنیم.
 

 همچنین شما عزیزان می توانید برای آگاهی بیشتر در خصوص

 توصیه های نفرات برتر کنکور

برنامه ریزی برای کنکور 98 باید هدف دار باشه

برنامه ریزی برای کنکور 98 باید دارای تنوع باش

مکتوب بودن برنامه ریزی درسی برای کنکور

 
می توانید این مقاله را مطالعه نمایید و یا اینکه با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

"سامانه صدای مشاور "

مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها

برای تماس با مشاورین ما کافیست از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

توصیه های نفرات برتر کنکور

 

 

 

امید روانبخش رتبه دوم کنکور تجربی 95

روزانه بین 10 تا 12 ساعت و به‌ ویژه در روزهای تعطیل درس می‌خواندم و در روزهای عادی نیز 6 ساعت درس می‌خواندم و به‌دلیل علاقه‌ای که به رشته تجربی داشتم برای آن انرژی صرف کردم.

پارسا خلفی رتبه چهارم کنکور تجربی 95

به طور معمول در روز های تعطیل 10 ساعت و در روزهای غیر تعطیل 6 ساعت برای مطالعه کنکور اختصاص داده بودم که با راهنمایی‌ های لازم و برنامه‌ ریزی اساسی توانستم به این موفقیت دست یابم.

 

امیرحسین طبیبیان رتبه ششم کنکور تجربی 95

من دیپلم ریاضی دارم و در دوره پیش‌دانشگاهی تغییر رشته دادم و رشته تجربی را برای شرکت در کنکور انتخاب کردم. ابتدا با هفته‌ای 40 ساعت مطالعه را شروع کردم و تا زمان نزدیک به کنکور ساعات مطالعه خود را به 50 ساعت در هفته رساندم.

 

آرمین گلچین رتبه هفتم کنکور علوم تجربی 95

هفتگی برنامه‌ ریزی می‌کردم و با معلمانم هم مشورت می‌کردم که چه روزی چه درسی را برای جبران کدام نقاط ضعف بخوانم که شکر خدا با این برنامه موفق شدم. میزان مطالعه من برای کنکور، از مهرماه تا نوروز، بین 8 الی 9 ساعت بود. بعد از عید نوروز و با نزدیک شدن به کنکور، میزان مطالعه را به 10 الی 11 ساعت رساندم.

مهشاد افشارزاده رتبه هشتم کنکور تجربی 95

زمان مطالعه من برای کنکور متغیر بود، از روزی 5،6 ساعت شروع کردم و به تدریج زمان را افزایش دادم تا به زودی حدود 12 ساعت هم رسیدم. البته تابستان پارسال با ساعات کمتری درس خواندن را شروع کردم، چون می‌دانستم فرآیند کنکور طولانی و خسته‌کننده‌ است، بنابراین با روزی حدود 5 ساعت شروع کردم.

پارسا سیفی رتبه دهم کنکور علوم تجربی 95

روزهای تعطیل 8 تا 10 ساعت درس می خواندم و در دیگر روزها که مدرسه می‌رفتم روزانه 5 ساعت درس خواندم و در درسهای زیست شناسی و ریاضیات کلاس می رفتم.


سجاد قاسمی رتبه دوم کنکور انسانی 95

مطالعه برای کنکور را از سوم دبیرستان به‌طور جدی شروع کردم. در سال چهارم مطالعاتم بیشتر شد به‌ طوری که در روزهایی که مدرسه می‌رفتم به‌ طور مفید 3 تا 4 ساعت و در روزهای تعطیل 9 تا 10 ساعت مطالعات درسی داشتم.

 

برنامه ریزی برای کنکور 98 باید هدف دار باشه

 

 


دوستان عزیز شما قطعا برای خیلی از بخش های زندگیتون هدف دارید. باید برای برنامه ریزی برای کنکور 98 هم هدف داشته باشید.نمیشه که هدف شما پزشکی دانشگاه تهران باشه ولی برنامه ریزی تون ضعیف و ابتدائی باشه پس فرقی نمیکنه، برای برنامه ریزی برای کنکور تجربی یا ریاضی این مقاله رو میخونید. یا برای برنامه ریزی برای کنکور 98 حتما حتما باید برای برنامه ریزی تون هدف داشته باشید.

 

 

برنامه ریزی برای کنکور 98 باید دارای تنوع باش

 

 

متاسفانه داوطلبین برای برنامه ریزی درسی خود برای کنکور بیشتر  روی درس های تخصصی خود تمرکز می کنند و فقط در س های زیست و دیفرانسیل  و فیزیک را می بینند اما باید متذکر شویم که درس های عربی و دینی نیز هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور درسی مثل دینی خیلی هم می تونه تو رتبه شما عزیزان موثر باشه پس دقت کنید تو بحث برنامه ریزی درسیتون همه درس ها را بگنجانید و این نکته هم مهمه که یک روز کامل را به به یک درس اختصاص ندهید و تو درس خواندن تنوع قائل شوید .



 

 
مکتوب بودن برنامه ریزی درسی برای کنکور

 

 

 

یکی از راه های یادگیری موثر و ماندگار برای درس خواند نوشتن انها بر روی کاغذ می باشد .مگه میشه برای یک سال به صورت ذهنی برنامه ریزی کنی و انجام بدی. مگه میشه برنامه ریزی رو ننوشت رو کاغذ!! مگه میشه برنامه ریزی رو به دیوار اتاق نچسبوند!! ذهن و حافظه ی ما تا یه حدی یاری میکنه! نمیشه همه ی برنامه ریزی رو ذهنی انجام داد! نمیتونی تو ذهنت برنامه ریزی برای کنکور 98 رو ورق بزنی و بیبینی که به که در آینده باید چه کار هایی رو انجام بدی یا انجام ندی

 

 کسری سربازی ?? کسری خدمت 97-دفترچه کسری خدمت سربازی-کسری خدمت ایثارگری-کسری خدمت دانشجویان نخبه-سوالات متداول کسری خدمت-پروژه کسر خدمت-کسری ازدواج حین خدمت-کسری خدمت سربازان امریه ای-کسری خدمت جبهه پدر-مشاوره کسری خدمت 

 

دفترچه سربازی ?? دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق 

 

خرید خدمت ?? خرید خدمت 97-سوالات متداول خرید خدمت سربازی-شرایط اقساطی خرید خدمت-دفترچه خرید خدمت-نرخ خرید خدمت سربازی-مشاوره خرید خدمت سربازی-خرید خدمت سربازی 

 

معافیت سربازی ?? معافیت خدمت سربازی-سوالات متداول معافیت خدمت سربازی-مراحل گرفتن معافیت خدمت سربازی-معافیت سربازی-مدارک لازم برای معافیت های خدمت سربازی-تفاوت معافیت موقت و معافیت دائم خدمت سربازی-شرایط معافیت مشمولان غایب-مشاوره معافیت خدمت سربازی-وکیل جهت گرفتن معافیت-معافیت حین خدمت-شرایط معافیت سربازان