سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 9

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97


 

نتیجه تصویری برای زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97

 

 

داوطلبان عزیزی که در کنکور امسال موفق به کسب رتبه مورد نظر خود نشده اند و یا اینکه برای تحصیل باید به شهری دیگر  به دور از محل زندگی خود می رفتند باید این مقاله را با دقت بخوانند همانطور که خیلی از شما می دانید دانشگاه آزاد چند سالی هست که دانشجو بدون کنکور می پزیرد همانطور که در بالا اشاره کردیم این امکان برای خیلی از داوطلبان خوب و مناسب است و از همه مهمتر اینکه فرق عمده ای در مدرک این دانشگاه نیست در ادامه با ما همراه باشید در این مقاله خیلی مفصل به این موضوع پرداخته ایم همچنین شما عزیزان برای رفع هر گونه ابهامی می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید. 

 

 

,,,,,,,,,

"سامانه صدای مشاور "

مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها

برای تماس با مشاورین ما کافیست از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه 97 از نیمه دوم شهریور ماه 97 آغاز می شود و تا یک هفته قبل شروع کلاس ها در مهر ماه 97 ادامه دارد.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد


منظور از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می باشد.ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند.


 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

در سال های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به یکی از پر مخاطب ترین موضوعات برای کسانی تبدیل شده است که می خواهند از امکان دانشگاه بدون کنکور استفاده کنند. برخی از دانشگاه های ایران که تا سالاین اخیر پذیرش از طریق کنکور را فقط در دستور کار داشتند سبب می شد تا سالانه بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه از تحصیل باز بماندند. در این سال روشی تازه با عنوان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را در دستور کار قرار داده اند.


شرط معدل در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


در سال تحصیلی 1397 برای ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور شرط معدل نیز وارد عمل شد . به این ترتیب که افراد با معدل بهتر شرایط بهتری برای ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارند .

 

 

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


مدرک تحصیلی مورد نیاز با در نظر گرفتن مقطعی که داوطلب قصد دارد در آن ثبت نام کنکور کند متفاوت است. بطوریکه برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته مدرک دیپلم ، برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) نیاز می باشد. 




شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد



تصور غلطی که میان تمامی متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 این است که برای ورود به دانشگاه آزاد به روش بدون کنکور ،شرط معدل میباشد. در صورتی که باید اذعان بداریم که سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی شرط معدل را برای تمامی رشته ها در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد حذف نموده اما توجه داشته باشید که برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته مدرک دیپلم و برای ثبت نام کاردانی ناپیوسته و برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مدرک کاردانی مورد نیاز میباش

 

تفاوت بین دانشجویان ثبت نامی بدون کنکور و با کنکور سراسری

 

خبر خوب اینکه تفاوتی میان دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری ثبت نام نموده اند با کسانی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادنمیباشد یعنی نه در مدرک و حتی کارت دانشجویی آنها به هیچ عنوان بدون کنکور ذکر نخواهد شد . تنها تفاوتی که میتوان به آن اذعان داشت این است که دانشجویانی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت میکنند حق انتقالی یا مهمانی به دانشگاه های دیگر نخواهند داشت. 

 

 

 

 

 

منبع:زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97

 

 

دفترچه سربازی ?? دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق 

 

خرید خدمت ?? خرید خدمت 97-سوالات متداول خرید خدت سربازی-شرایط اقساطی خرید خدمت-دفترچه خرید خدمت-نرخ خرید خدمت سربازی-مشاوره خرید خدمت سربازی-خرید خدمت سربازی 

 

معافیت سربازی ?? معافیت خدمت سربازی-سوالات متداول معافیت خدمت سربازی-مراحل گرفتن معافیت خدمت سربازی-معافیت سربازی-مدارک لازم برای معافیت های خدمت سربازی-تفاوت معافیت موقت و معافیت دائم خدمت سربازی-شرایط معافیت مشمولان غایب-مشاوره معافیت خدمت سربازی-وکیل جهت گرفتن معافیت-معافیت حین خدمت-شرایط معافیت سربازان