سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز مشاوره تحصیلی نظام وظیفه

عزیزان در این مقاله در خصوص مرکز مشاور تحصیلی نظام وظیفه برای شما عزیزان توضیحاتی داده ایم تا شما همراهان سایت نظام وظیفه با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در خصوص مرکز مشاور تحصیلی نظام وظیفه دست پیدا نمایید 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,

 

 

مشاوره نظام وظیفه

در مشاوره نظام وظیفه مرکز مشاوره صدای مشاور سعی کرده ایم شرایط انواع کسری خدمت سربازی (Military service deficit) مانند کسری خدمت بسیج، پروژه هایی که میتوان با آنها کسری خدمت سربازی را دریافت کرد، همچنین کسری خدمت خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را شرح دهیم. همچنین شما میتوانید اطلاعات جامعی مانند چگونگی گرفتن امریه سربازی، مثل سرباز معلمی و مشاوره پذیرش در ارگان ها و ادارات مختلف دولتی  شبه دولتی را از مرکز مشاوره نظام وظیفه صدای مشاور دریافت نمایید. در ادامه برخی از ارگان هایی که شما عزیزان میتوانید امریه نظام وظیفه خود را از آنها دریافت کنید ذکر میشوند.

  •     سپاه
  •     ارتش
  •     وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
  •     آموزش و پرورش (سرباز معلم)
  •     صدا و سیما
  •     شرکت نفت

    و تمامی ارگان های دولتی و سازمان های مرتبط

یکی از مسائل مهمی که در مشاوره نظام وظیفه تقاضای بالایی دارد، معافیت سربازی (Military exemption) و انواع آن است. بسیاری از جوانان عزیز سرزمین ما که مشمول خدمت مقدس سربازی میشوند از قوانین و اخبار نظام وظیفه اطلاع دقیقی نداشته اند.



 

 

مشاوره تحصیلی نظام وظیفه تلفنی

مشاوره نظام وظیفه تلفنی با توجه به افزایش متقاضیان اخذ اطلاعات خدمت سربازی بسیار افزایش پیدا کرده است. به خاطر روند اداری پیچیده و کمبود پرسنل سازمان نظام وظیفه، اقدام به راه اندازی مشاوره نظام وظیفه تلفنی کرده است. ما در مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی، موارد بسیاری را مشاهده کرده ایم که افراد شرایط کامل بهره مندی از معافیت های مختلف را داشته اند. اما صرفا به دلیل عدم اطلاعات کافی از وضعیت خود و همچنین قوانین و مقررات خدمت سربازی خود را آنگونه را شرایط شان ایجاب میکرد، پشت سر نگذاشته اند. بدین منظور سامانه مشاوره نظام وظیفه تلفنی راه اندازی شد و در این سامانه متخصصان آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به وضعیت نظام وظیفه شما میباشند. ارائه خدمات مشاوره نظام وظیفه تلفنی و آنلاین میباشد تا در وقت مردم عزیز صرفه جویی شود.در صورت دریافت اطلاعات نظام وظیفه میتوانید با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید

متخصصان در مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی شما را در جریان آخرین و دقیق ترین اطلاعات بروز در زمینه اخبار و قوانین نظام وظیفه که منبع آن از مراجع معتبر و قانونی سازمان نظام وظیفه است، میگذارند. یکی از مسائل و سوالات متداولی که در مشاوره نظام وظیفه پرسیده میشود راه های خرید خدمت است. اطلاعات جامعی که در زمینه خرید خدمت، که شما عزیزان به آن نیاز دارید شامل موارد زیر است:

    شرایط خرید خدمت سربازی

  •     سن خدمت سربازی
  •     قیمت خرید خدمت سربازی
  •     مدارک مورد نیاز برای خرید خدمت سربازی
  •     مراحل خرید خدمت سربازی
  •     ضوابط و مقررات خرید خدمت سربازی
  •     روند رسیدگی به خرید خدمت سربازی

 

 





قوانین و اصطلاحات خدمت سربازی

دوره آموزشی

به طور کلی دوران سربازی به دو دوره تقسیم می شود. دوره اول سربازی 2 الی 3 ماه می باشد و دوره آموزشی نام دارد. در این دوره، آموزش هایی همچون اسلحه شناسی، مسیریابی در شب و روز و تیراندازی و … آموزش داده می شود.

دوره خدمت

بعد از اینکه دوره آموزشی تمام شد سپس دوره خدمت شروع می شود. سربازان پس از اتمام دوره آموزشی با توجه به میزان تحصیلات خود درجه نظامی اخذ می کنند و پس از تقسیم، جهت انجام خدمت سربازی به شهرهای مختلفی اعزام می شوند.

 
اضافه خدمت

کسانی که به سن قانونی برای رفتن به خدمت سربازی رسیده باشند ولی از معرفی خود به سازمان نظام وظیفه سر باز زنند و یا در طول دوران خدمت به هر دلیلی تنیه شود که مدت زمان بیشتری از زمان قانونی به خدمت ادامه دهد، به آن اصطلاح اضافه خدمت اطلاق می شود.

 
معافیت سربازی

به طور کلی دو نوع معافیت وجود دارد. 1: معافیت موقت، 2: معافیت دائم. افرادی از خدمت معاف می شوند و در واقع بدون گذراندن خدمت سربازی کارت پایان خدمت اخذ می کنند که بر اساس شرایط اجتماعی و یا یکسری مصدومیت ها و نارسایی های بدنی نمی توانند خدمت سربازی را انجام دهند.

 
معافیت تحصیلی

همچنین کسانی که در حال تحصیل هستند تا وقتی مشغول به تحصیلند به آن ها معافیت تحصیلی تعلق می گیرد. در واقع معافیت تحصیلی از نوع معافیت موقت است و بعد از اتمام تحصیل باید به خدمت بروند و فقط تا زمان تحصیل معاف از خدمت می باشند.

 
معافیت پزشکی

افرادی که دارای شرایط خاص جسمی یا روانی هستند و قادر به انجام خدمت نیستند معافیت پزشکی به آن ها تعلق می گیرد.

 
معافیت کفالت

ممکن است برخی سربازان سرپرست خانواده باشند به همین دلیل به این افراد معافیتی تحت عنوان معافیت کفالت تعلق می گیرد






مشاوره نظام وظیفه معافیت ها

معافیت ها شامل معافیت های پزشکی و بیمار ی های جسمی و اعصاب و روان میشود و در کارت شخص معاف شده نوع معافیت درج میشودمعافیت اعصاب و روان کارت قرمز میباشد به این معنی که از استخدام شدن در اغلب شغل ها منع میشوند و نمیتوانند گواهینامه رانندگی دریافت کنندمعافیت های موقت نیز به بعضی از بیماری ها تعلق میگرد که میتوان با عمل جراحی بیماری را برطرف کرد مثل دیسک کمر،زخم معده و

 

 

 

 

مشاوره معافیت ایثارگری مشاوره نظام وظیفه

کسانی که پدرشان 28 ماه سابقه جبهه داشته اند مشمول معافیت میشوند،کسانی که پدر شهید یا برادر شهید دارند (در صورتی که برادر دارای فرزند ذکورنباشد) کسری خدمت برای ماه های جبهه یا درصد جانبازی به ازای هر ماه، 12 روز کسری و به ازای هر درصد جانبازی نیز و 12 روز کسری خدمت شامل میشود،و اگر پدر شخص مورد نظر بالای 28 ماه سابقه داشته باشد میتواند یک فرزند را معاف و به ازای مازاد 28 ماه برای فرزند دوم کسری خدمت بگیرد

 

 

 








منبع:مرکز مشاوره تحصیلی نظام وظیفه

 

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجالیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال 99 برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی -     خرید خدمت سربازی 98 -99 -میزان مرخصی سربازان در عید سال 99-عیدی سربازان در سال 99 -جزئیات عفو رهبری 22 بهمن 98 شامل کدام زندانیان میشود ؟